Beter vroeg beginnen .... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Esther Aa - WaarBenJij.nu Beter vroeg beginnen .... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Esther Aa - WaarBenJij.nu

Beter vroeg beginnen ....

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

23 November 2012 | Nederland, Waalwijk

Dames en heren, jongens en meisjes,

Je kan maar beter vroeg beginnen!

Voor diegene die het nog niet weten: aangenaam, ik ben Esther en ik ga eind januari stage lopen in Valencia. Voor de dummies: Valencia ligt in het oosten van Spanje.

Is dat leuk? Ja, dat is zeker leuk! Maar wat ga je daar dan precies doen? Ik ga stage lopen bij Hispania. Hispania is een 'escuela de español' in Valencia, een talenschool gevestigd in een villa waar veel (lees: ERG VEEL!) mensen met veel (lees nogmaals: ERG VEEL!) verschillende nationaliteiten Spaanse lessen volgen op verschillende niveaus.

Naast marketingresearch, online marketing en evenementenorganisatie, zal ik ook meehelpen bij het reilen en zeilen van de talenschool en alle activiteiten en dagelijkse dingen die daarbij komen kijken.

En ja, net als bij mijn vorige stage zal ik jullie met veel (onzinnige) verhalen opschepen zodat jullie mee kunnen lezen als jullie in -10 zitten en aan de warme chocomel gaan en ik op mijn slippertjes op weg ga naar een Tapasrestaurant! :-)

Dus niet twijfelen, gewoon doen: vul alvast je e-mailadres in en blijf op de hoogte, 'is toch lachuh'!

Adios!


  • 30 November 2012 - 13:47

    Carola:

    Ik zeg Cheers!!!!!!

  • 12 November 2013 - 20:08

    Yrsa Van Der Kleij:

    Hoi Esther,

    ik kon je email adres niet op deze site vinden dus ik probeer via dit berichtje contact met je te zoeken. Je zal vast denken "wat moet dat meisje van mij?" nou hier komt het haha; Tijdens het zoeken naar een stage in Valencia ben ik terecht gekomen op jouw waarbenjij.nu. Zoals ik snel kon opmaken studeer je iets richting Marketing? Ik zit namelijk op de Hogeschool van Amsterdam en ik ben op zoek naar een (liefst marketing) stage voor mijn 3e studiejaar die begint in februari 2014. Mijn vraag is nu eigenlijk of jij wellicht wat tips voor mij hebt. Hoe ben je aan jou stage gekomen bij de talenschool? Heb je enig idee of ze nog iemand zoeken voor februari?

    Ik zou het erg fijn vinden als je mij op deze vragen iig antwoord zou kunnen geven. Ik loop al erg lang te zoeken, maar helaas zonder resultaat.

    ik ben te bereiken via Facebook Yrsa van der Kleij of via hotmail: Yrsavanderkleij@hotmail.com

    p.s. ik heb stiekem wat reisverslagen van je gelezen en je kan erg leuk schrijven;-)

    Groetjes,

    Yrsa van der Kleij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 22 Okt. 2012
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 19959

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Stage in Valencia

Landen bezocht: