Adres van onze casa! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Esther Aa - WaarBenJij.nu Adres van onze casa! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Esther Aa - WaarBenJij.nu

Adres van onze casa!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 Januari 2013 | Nederland, Roosendaal

Hola!

Allereerst; voor jullie allemaal een heel mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar! Dat al jullie wensen maar uit mogen komen!

Ten tweede: het appartement waar Jody en ik vanaf 26 januari zullen gaan 'crrrrashen' is bekend! Nieuwsgierig? Open Google Maps en vul in: Calle del Serpis, 82, 46022 Valencia, Spanje. Dit adres is dus bestemd voor al jullie kaarten, supportersbrieven, fanmail, overlevingspakketjes, liefdesbrieven en alles wat je verder nog aan mij wil opsturen ... :-)

Nog 23 dagen en dan gaat het avontuur beginnen; het volgende verhaal zal dus vanuit Valencia komen.

Geniet van 't mooie weer buiten (ha-ha)..

X

• 03 Januari 2013 - 13:35

Jody Op Den Buijsch:

Dat worden vele houseparty's denk ik zo! ;-)
    Ook echt heel vervelen dat we zo ver naar het strand moeten lopen...........

• 03 Januari 2013 - 14:00

Esther Van Der Aa:

Ja dat is wel heel erg vervelend, 5 minuten! Even kijken of we ook met de metro kunnen ... :)

• 03 Januari 2013 - 16:48

Wilma:

hoi hoi
    dat wordt erg leuk dat we je zo kunnen volgen en niet te vergeten wat je daar allemaal uitspookt haha
    maar dat wordt wel weer n hele leuke ervaring dat weet ik zeker
    liefs van je 2e mama

• 04 Januari 2013 - 23:17

Linda:

¡Mucha suerte! ¡Yo Creo en ti, eres el mejor!

• 21 Januari 2013 - 13:37

Milanca:

Heee lieve Pienjo,

Heeel veeel Succes in Valencia!!
    Ik ga iedere dag op je website kijken hoor.. Want gij zult wel weer van die appart dingen mee maken war Maat :-).

Ik zie je zoiezo van de week nog in ons huis war, Eerde gade gij nie weg!! ;-)

Dikke kus Pien-Jo Xxxx

• 23 Januari 2013 - 22:40

Rilana :

Lieve esther het is bijna zover dat je weg gaat 8 maanden maar
    ik wens je veel plezier en uit kijken meis we gaan je zeker missen
    maar we gunnen het je zo!
    Liefs Rilana & Jeffrey xxx tot over 8 maanden we gaan je zeker volgen door iedere
    dag op deze site te kijken meis

• 25 Januari 2013 - 19:41

Marjolein:

Jij ook nog de beste wensen (nog een keer, hihi)

Heel veel succes en vooral plezier in Valencia!!!
    Jullie komen daar mooi te zitten.
    We houden je website in de gaten!!\

Dikke kus Marjolein en Alessandro

• 27 Januari 2013 - 17:13

Wim Van Der Aa:

Ha Esther! Gisteren was het dan zover, het grote avontuur gaat beginnen. Een warm afscheid op Schiphol en weg was je, ver weg van huis maar zoals ik al zei tegen je ; "time of your life!". En gistermiddag gelijk op skype weer contact.
    Maar wat zitten jullie perfect en wat een geweldig weer!! De eerste berichten zijn verwarmend en het is alsof je toch heel dichtbij bent.
    Morgen je eerste stagedag maar dat komt ook goed natuurlijk.
    Dit wordt een geweldige tijd en een unieke ervaring.
    We zullen je missen maar weten dat dit echt iets voor jou is.

Papa